SResultados de búsqueda

Resultados de búsqueda 1-7 de 7.

Halloween

• Friday i´m in love - The Cure i don't care if monday's back tuesday wednesday heart attack thursday never looking back it's friday i'm in love monday you can hold your head tuesday wednesday stay in bed or thursday watch the walls instead it's friday i'm in love

• You change your friends, your place in life You can change your mind, we can change the way we say And do anytime Oh no, but I think youll find That when you look inside your heart Oh baby, Ill be there, yeah Hold on Im holding on Baby, just come on, come on, cdome on I just wanna hear you say I cant stop lovin you And no matter what you say or do You know my heart is true, oh I cant stop lovin you I can´t stop loving you / Van Halen YEAAAHHHH!!!

• Cita de Maga Oscura: “Esta me recuerda mejores epocas de mi vida Eighteen and life you got it Eighteen and life you know Your crime is time and it's Eighteen and life to go Eighteen and life you got it Eighteen and life you know Your crime is time and it's Eighteen and life to go 18 and life/ skid row ” Nunca una de Alejandro Sanz no? jajaj

• Cita de Maga Oscura: “An' here I go again on my own Goin' down the only road I've ever known, Like a hobo I was born to walk alone An' I've made up my mind I ain't wasting no more time ” Te Ma Zo!!! Pueden ser 2?? Traicionero de La Berisso: Decime como le explico A mi corazon lo perdido Se que la culpa fue mia Fui yo quien abrio esta herida No merezco lo que tengo Voy perdiendo por ser terco Veo tu angustia llorando Partiendose en mil pedazos En mil pedazos Cuantas noches de gira Dias llenos de …

• Tutorial firma simple by Alhexx

Lucifer - - Tutoriales

Muy bueno y fácil para los principiantes como yo! ya hice mi firma!!! siguiendo este tutorial, espero no se rian de como me quedo, donde puedo mostrarlo?? Chuy_120: Unión de Doble-post

• Tutorial - Firma principiante

Lucifer - - Tutoriales

Muy bueno el asporte, vere si me sale! Saludos!

• Hola soy Lucifer y queria por favor pedir un trabajo de firma y avatar, desde ya mil gracias! Firma/Avatar/Ambos: FIRMA/AVATAR Render: El que quieran, si es relacionado con el demonio mejor Nick: Lucifer Medidas: FORO/AVATAR Detalles adicionales: Si puede ser imagen del Lucifer por favor y si puede ser, solo si puede ser, el efecto que uso Dash en su firma, que apareza la imagen del diablo, por ultimo si puede aparecer mi nick, desde ya muchisimas gracias!